• Kalėdinių įmonių vakarėlių dekoras |
    • 2017 10 25

    Prisimenu savo pirmąjį darbą. Kokie ten buvo vakarėliai! O paskui kitas darbas ir visiška priešingybė. Nesumeluosiu, tuomet į vakarėlius eidavome kaip į prievolę, jie buvo sausi ir oficialūs. Pagalvojau visiškai teoriškai, kad jeigu dabar galėčiau rinktis, imčiau pirmąjį variantą su šiek tiek blogesnėmis darbo sąlygomis, bet užtat su šauniu linksmu kolektyvu. Ne paslaptis, kad darbdaviai, kurie moka linksmintis ne prasčiau negu dalinti užduotis, yra vertinami ir gerbiami labiau negu griežti zanūdos. Kad ir mano patirtis – atrodo abiem atvejais vakarėlių netrūko, bet pirmame darbe jiems buvo nuoširdžiai ruoštasi, o antrame tiesiog uždedama varnelė.

    Praeitais metais turėjome labai ryškų ir įdomų kalėdinį projektą. Tuo metu, kai visi pynė kalėdinius eglišakių vainikus, mes studijavome komiksus ir derinome nesuderinamas spalvas. AB Skandinaviska Enskilda Banken renginiai visada yra kruopščiai apgalvoti, išskirtiniai ir drąsūs. Atrodo jie naudoja principą „think out of the box“ net planuodami savo neformalius metinius renginius. Spalvota, linksma ir pašėlusi 6-7 -ojo dešimtmečio laikotarpio vizualizacija nunešė vakarėlio dalyvius į dinamišką ir kontrastingą POP ART stilių. Kurdami dekorą šiam renginiui, turėjome nemažą iššūkį, kadangi maištingą ir ekstravagantišką popmeną turėjome apgyvendinti klasikinėje ir rafinuotoje Vilniaus Rotušės erdvėje. Geriausias dekoras yra tas, kuris palieka stiprų įspūdį, nustebina, kartais net šokiruoja. Visa tai lengvai gali padaryti popmenas. Šio stiliaus pradininkais laikomi reklamos, komiksų kūrėjai – iliustratoriai. Tai materialistinis stilius, atspindintis masinio vartojimo estetiką.  Popmenui būdingas pabrėžtas atsainumas ir abejingumas tam, ką priimta laikyti geru skoniu. Kičas čia yra sveikintinas, tačiau mes norėjome, kad bendras vaizdas būtų netik teminis, bet ir stilingas. Būtent todėl idėjas rinkomės atidžiai ir daug diskutavome.

    Mūsų mylimiausi dekoro akcentai:

    Nupiešto kambario iliuzija fotosesijos kampelyje
    Spalvoti šviečiantys stalai pasitikimo erdvėje
    Spalvoti neoniniai buteliai su priderintais gerberais
    Pop -artiški jaustukai ant pagaliukų
    Balta dirbtinė eglutė su ryškiais neoniniais burbulais
    Šviečiantys kubai ir ryškūs stovai ant užkandžių stalo

    Kuriant dekorą, dažniausiai vadovaujamės taisykle – koncentruoti. Ypač turint ribotą biudžetą tai geriausias būdas padaryti taip, kad dekoras būtų matomas, kad jis atliktų savo pagrindinę funkciją – neštų emociją. Kartu su Eventum Group komanda pasiekėme šaunaus rezultato – dekoro ir šviesos efektų pagalba visiškai transformavome erdvę ir leidome renginio dalyviams pilnai įsijausti į pasirinktos epochos ypatumus. Negalime nesistebėti ir pačių svečių entuziazmu. Kiekvienas nuoširdžiai pasistengė pataikyti „į temą“. Kai patys žmonės – šventės dalyviai tampa dekoro dalimi, dekoras pasiekia savo maksimalų išpildymą.

    Dekoras įmonės vakarėlyje – kam jis reikalingas:

    1. Darbuotojų motyvacija ir lojalumas. Darbovietės vakarėlis – tai vienas iš tų kalėdinių malonumų, kai reikia tiesiog atsipalaiduoti ir mėgautis tuo, kaip darbdavys šiais metai pasistengė dėl savo komandos. Tai tarsi darbuotojų ir jų pastangų įvertinimo rodiklis. Todėl tokių vakarėlių organizatorių neretai laukia atsakinga misija – sukurti atmosferą, kuri harmoningai suburs skirtingus žmones ir leis jiems pasijusti svarbiems ir vertinamiems. Labai svarbu pirmas įspūdis. Vos įžengęs į išpuoštą ir iki smulkmenų apgalvotą vakarėlio erdvę, darbuotojas pajunta, koks jis ypatingas, kai jam skirtas visas šitas grožis. Investuodamas į kalėdinio vakarėlio kokybę, darbdavys pirmiausiai investuoja į savo kolektyvą, į jo darnius santykius ir efektyvų bendradarbiavimą, siekiant bendrų įmonės tikslų. Tai ir yra pagrindinė priežastis, kodėl organizuojant svarbiausią metų renginį, verta nepašykštėti ir pasirūpinti, kad vakarėlis paliktų kuo geresnį įspūdį ir sutvirtintų komandą. Įmonė parodo, kokie darbuotojai jai svarbūs. Darbuotojų lojalumas stipriai išauga ir to pasekoje užplūsta geri atsiliepimai ir komentarai apie darbovietės mikroklimatą.
    2. Emocijos. Dažniausiai įmonės investuoja į programą. Jos pasikviečia žinomą vedėją, estrados žvaigždes, apgalvoja pramoginę dalį, tačiau pamiršta, kad emocijas kuria netik smagi veikla, bet ir vaizdai, kuriuos mes su ja siejame. Puikus sprendimas, jeigu kalėdinėms linksmybėms yra pasirenkamas teminio vakarėlio formatas. Tai tarsi smagus žaidimas, kuris įtraukia ir intriguoja. Kostiumai, kaukės, teminiai užsiėmimai, dekoracijos – visa tai sukuria ypatingą nuotaiką, leidžia lengvai įsilieti į šventės sukūrį, įsijausti į vaidmenį, įkvepia pasitikėjimo savimi ir skatina bendravimą. Kalėdiniam vakarėliui puikiai tinka bet kuri tema. Tai gali būti siaubingai prašmatni angelų ir demonų puota arba linksmas ir mielas animacinių herojų karnavalas. Gali būti pasiutusiai stilingi „pusryčiai pas Tiffany“ arba įspūdžių kupina „kelionė aplink pasaulį“. Kruopščiai parinktos ir apgalvotos teminės dekoracijos kelis kartus sustiprina emociją ir sukuria WOW efektą. Teminis vakarėlis be dekoro apskritai yra sunkiai įsivaizduojamas. Dekoracijos padeda sukurti atmosferą, nuotaiką ir užkrėsti ja visus dalyvius.
    3. Įmonės įvaizdis. Geras įvaizdis yra būtina sąlyga įmonei, norinčiai pasiekti ilgalaikę ir stabilią verslo sėkmę. Įmonės įvaizdis formuojasi iš skirtingų dalykų, tai nuolatinis procesas. Kalėdinis vakarėlis yra viena iš priemonių vidiniam ir vizualiam įmonės įvaizdžiui formuoti. Reikšmingi estetiniai daiktų suvokimo ypatumai pozityviai veikia darbuotojus ir maloniai nuteikia. Nuo darbuotojų teigiamo ar neigiamo įvaizdžio tiesiogiai priklauso ir įmonės įvaizdis. Darbuotojai – tai vienas efektingiausių būdų informacijai apie įmonę skleisti ir įvaizdžiui kurti.
    4. Nuotraukos socialiniuose tinkluose. Investuodama į išskirtinį šventinį dekorą, įmonė užtikrina, kad vaizdai iš vakarėlio paplis po visus socialinius tinklus, nes vakarėlio dalyviai, apimti stiprios emocijos, norės viską fiksuoti ir dalintis, ypač jei yra specialiai tam skirta stilinga ir interaktyvi fotosesijos vieta. Taip atsiveria didžiulis komunikacijos kanalas, kuriuo juda teigiama informacija apie Jūsų veiklą. Tūkstančiai Jūsų potencialiu vartotojų žavėsis Jūsų išskirtinumu ir šiuolaikišku požiūriu , taigi automatiškai gerės ir Jūsų įvaizdis vartotojų akyse.
    5. Poreikiai ir pojūčiai. Darbuotojai, atėję į įmonės vakarėlį viską vertina iš vartotojo pozicijos, o vartotojai šiais pertekliaus laikais yra labai išlepę. Kad įspūdis būtų stiprus ir pilnavertis, turi suveikti dirgikliai visose pojūčių grupėse – matau, girdžiu, užuodžiu, ragauju ir jaučiu. Bendram įspūdžiui sudaryti, labai svarbus yra estetinis pateikimas. Gražus stilingas dekoras gali nustebinti net reikliausius ir daug mačiusius svečius, o tai uždės dar vieną riebų pliusą teigiamos įmonės reputacijos formavimui.

    Ar Jūs dar abejojate, kad dekoras daro stebuklus?!

    Elena

    Kūrybinė komanda:

    Renginio organizavimas: Eventum Group
    Renginio dekoravimas: Artišokas
    Fotografas: Goodlife photography
    Vieta: Vilniaus rotušė
    Maistas: Maisto manija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

DĖKOJAME, KAD ESATE DRAUGE
Visos teisės saugomos - Artišokas 2014